DOI: https://doi.org/10.30977/VEIT.2226-9266.2019.15.0.39

ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В АВТОМОБІЛЬНІЙ ГАЛУЗІ

Владислав Миколайович Шуляков, Валентина Іванівна Фастовець

Анотація


В статті наведено огляд існуючих методів взаємодії з доповненою реальністю за допомогою смартфону, розглянуті перспективи використання доповненої реальності в автомобільній галузі. Проаналізовані практичні інструменти створення та розробки контенту для доповненої реальності та запропоновано найбільш доцільні сфери використання.

Ключові слова: автомобільна галузь; доповнена реальність; багатошарова модель; смартфон; контент; додаток

Повний текст:

PDF

Посилання


Слюсар В. І. Концепція стандартизації тактичних засобів доповненої реальності. Тези доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку озброєння та військової техніки Сухопутних військ». (Львів, Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, 17 – 18 травня 2018). Львів, 2018. C. 63–64.

Шуляков В. М., Фастовець В. І. Доповнена реальність в освіті. Тези доповідей ХVІІ міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я». (Харків, НТУ «ХПІ», 15-17 травня 2019). Харків, 2019. С. 77.

Akçayır M., Akçayır G. Advantages and challenges associated with augmented reality for education: a systematic review of the literature. Educ. Res. Rev., 2017. №20. P. 1–11. doi: https://doi.org/10.1016/j.edurev.2016.11.002.

Alexander T., Westhoven M., Conradi J. “Virtual environments for competency-oriented education and training,” in Advances in Human Factors, Business Management, Training and Education, (Berlin: Springer International Publishing;), 2017. P. 23–29. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-319-42070-7_3.

Azuma R., Baillot Y., Behringer R., Feiner S., Julier S., MacIntyre B. Recent advances in augmented reality. IEEE Comp. Graph. Appl., 2001. №21. P. 34–47. doi: https://doi.org/10.1109/38.963459.

Bacca J., Baldiris S., Fabregat R., Graf S. Augmented reality trends in education: a systematic review of research and applications. J. Educ. Technol. Soc., 2014. №17. P. 133.

Chen Y. C., Chi H. L., Hung W. H., Kang S. C. Use of tangible and augmented reality models in engineering graphics courses. J. Prof. Issues Eng. Educ. Pract., 2011. №137. P. 267–276. doi: https://doi.org/10.1061/(ASCE)EI.1943-5541.0000078.

Choi S., Jung K., Noh S. D. Virtual reality applications in manufacturing industries: past research, present findings, and future directions. Concurr. Eng., 2015. №23. P. 40–63. doi: https://doi.org/10.1177/1063293X14568814.

Feiner S., MacIntyre B., Hollerer T., Webster A. “A touring machine: prototyping 3D mobile augmented reality systems for exploring the urban environment,” in Digest of Papers. First International Symposium on Wearable Computers, (Cambridge, MA: IEEE;), 1997. P. 74–81. doi: https://doi.org/10.1109/ISWC.1997.629922.

Nincarean D., Alia M. B., Halim N. D. A., Rahman M. H. A. (2013). Mobile augmented reality: the potential for education. Procedia Soc. Behav. Sci., 2013. № 103, P. 657–664.

References

Slyusar V. I. (2018) Kontseptsiya standartizatsiyi taktichnih zasobiv dopovnenoyi realnosti. [The concept of standardization tactical means of augmented reality]. Tezi dopovidey Mizhnarodnoyi naukovo-tehnichnoyi konferentsiyi «Perspektivi rozvitku ozbroennya ta viyskovoyi tehniki Suhoputnih viysk». (Lviv, Natsionalna akademiya suhoputnih viysk imeni getmana Petra Sagaydachnogo, 17 – 18 May 2018), 63–64. [In Ukrainian]

Shuliakov V. M., Fastovets V. I. (2019) Dopovnena realnist v osviti. [Augmented reality in education]. Tezi dopovidey HVII mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferentsiyi «Informatsiyni tehnologiyi: nauka, tehnika, teh-nologiya, osvita, zdorov’ya». (Kharkiv, NTU «HPI», 15-17 May 2019), 77. [In Ukrainian]

Akçayır M., Akçayır G. (2017) Advantages and challenges associated with augmented reality for education: a systematic review of the literature. Educ. Res. Rev., 20, 1–11. doi: https://doi.org/10.1016/j.edurev.2016.11.002.

Alexander T., Westhoven M., Conradi J. (2017) “Virtual environments for competency-oriented education and training” in Advances in Human Factors, Business Management, Training and Education, (Berlin: Springer International Publishing;), 23–29. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-319-42070-7_3.

Azuma R., Baillot Y., Behringer R., Feiner S., Julier S., MacIntyre B. (2001) Recent advances in augmented reality. IEEE Comp. Graph. Appl., 21, 34–47. doi: https://doi.org/10.1109/38.963459.

Bacca J., Baldiris S., Fabregat R., Graf S. (2014) Augmented reality trends in education: a systematic review of research and applications. J. Educ. Technol. Soc., 17, 133.

Chen Y. C., Chi H. L., Hung W. H., Kang S. C. (2011) Use of tangible and augmented reality models in engineering graphics courses. J. Prof. Issues Eng. Educ. Pract., 137, 267–276. doi: https://doi.org/10.1061/(ASCE)EI.1943-5541.0000078.

Choi S., Jung K., Noh S. D. (2015) Virtual reality applications in manufacturing industries: past research, present findings, and future directions. Concurr. Eng., 23, 40–63. doi: https://doi.org/10.1177/1063293X14568814.

Feiner S., MacIntyre B., Hollerer T., Webster A. (1997) A touring machine: prototyping 3D mobile augmented reality systems for exploring the urban environment, in Digest of Papers. First International Symposium on Wearable Computers, (Cambridge, MA: IEEE;), 74–81. doi: https://doi.org/10.1109/ISWC.1997.629922.

Nincarean D., Alia M. B., Halim N. D. A., Rahman M. H. A. (2013) Mobile augmented reality: the potential for education. Procedia Soc. Behav. Sci., 103, 657–664.




All rights reserved 2018 © KhNAHU