Методика оцінки експлуатаційної економічності транспортних дизель-генераторів
DOI:
https://doi.org/10.30977/VEIT.2022.22.0.4Ключові слова:
дизель-генераторна установка, локомотив, тепловоз, економія паливаАнотація
Розроблено методику оцінки впливу технічних засобів управління на підвищення експлуатаційної економічності тепловозних дизель-генераторів, які дозволяють ще на стадії впровадження енергозберігаючих заходів визначити ефективність дизель-генераторів в сталих режимах, перехідних режимах і в режимах холостого ходу, очікуваних в процесі експлуатації транспортного засобу. Запропонована методика може бути використана в якості дієвого теоретичного інструменту, а отримані результати можуть бути використані при обґрунтуванні застосування різних технічних систем контролю і управління.
Посилання
Dvadnenko, V., Arhun, S., Bogajevskiy, A., & Ponikarovska, S. (2018). Improvement of economic and ecological characteristics of a car with a start-stop system. International Journal of Electric and Hybrid Vehicles, 10(3), 209–222. https://doi.org/10.1504/IJEHV.2018.097377
Patlins, A., Hnatov, A., Arhun, S., & Dzyubenko, O. (2019). Design and research of constructive features of paving slabs for power generation by pedestrians. Transportation Research Procedia, 40, 434–441. https://doi.org/10.1016/j.trpro.2019.07.063
Gandoman, F. H., Jaguemont, J., Goutam, S., Gopalakrishnan, R., Firouz, Y., Kalogiannis, T., Omar, N., & Van Mierlo, J. (2019). Concept of reliability and safety assessment of lithium-ion batteries in electric vehicles: Basics, progress, and challenges. Applied Energy, 251, 113343.
Shu, X., Yang, W., Guo, Y., Wei, K., Qin, B., & Zhu, G. (2020). A reliability study of electric vehicle battery from the perspective of power supply system. Journal of Power Sources, 451, 227805.
Migal, V., Lebedev, A., Shuliak, M., Kalinin, E., Arhun, S., & Korohodskyi, V. (2021). Reducing the vibration of bearing units of electric vehicle asynchronous traction motors. Journal of Vibration and Control, 27(9–10), 1123–1131. https://doi.org/10.1177/1077546320937634
Arhun, S., Hnatov, A., Migal, V., & Ponikarovska, S. (2020). Determining the quality of electric motors by vibro-diagnostic characteristics. EAI Endorsed Transactions on Energy Web, 7(29(e6)), 1–8. https://doi.org/10.4108/eai.13-7-2018.164101
Bogajevskiy, A., Arhun, S., Hnatov, A., Dvadnenko, V., Kunicina, N., & Patlins, A. (2019). Selection of Methods for Modernizing the Regulator of the Rotation Frequency of Locomotive Diesels. 1–6.
Bogajevskiy, A., Arhun, S., Dvadnenko, V., & Ponikarovska, S. (2020). Determining the degree of increasing locomotive diesel economic efficiency by modernization of the speed controller. EAI Endorsed Transactions on Energy Web, 7(28).
Babeł, M., & Szkoda, M. (2016). Diesel locomotive efficiency and reliability improvement as a result of power unit load control system modernisation. Ekspolatacja i Niezawodnosc - Maintenance and Reliability, 18(1), 38–49. https://doi.org/10.17531/ein.2016.1.6
BABeł, M., & SzkodA, M. (2016). Diesel locomotive efficiency and reliability improvement as a result of power unit load control system modernisation. Eksploatacja i Niezawodność, 18.
Giannelli, R. A., Nam, E. K., Helmer, K., Younglove, T., Scora, G., & Barth, M. (2005). Heavy-duty diesel vehicle fuel consumption modeling based on road load and power train parameters. SAE Technical Paper.
Tomoda, T., Ogawa, T., Ohki, H., Kogo, T., Nakatani, K., & Hashimoto, E. (2010). Improvement of diesel engine performance by variable valve train system. International Journal of Engine Research, 11(5), 331–344.
Khomich, A. Z. (1987). Fuel efficiency and auxiliary modes of diesel locomotives [Toplivnaya effektivnost i vspomogatelnie rezhimi teplovoznih dizelei]. Transport.
Volodin, A. I. (1979). Fuel efficiency of diesel locomotive power plants [Toplivnaya ekonomichnost silovih ustanovok teplovozov]. Transport.
Sinclair, A. (2012). Locomotive Engine Running and Management. BoD–Books on Demand.
Kałuża, A., & Kucharski, R. (2018). Locomotive diesel engine idle time distributions: Case studies from Poland, 2009–2013. Transportation Research Part D: Transport and Environment, 62, 524–535.
Falendysh, A., Volodarets, M., Kletska, O., & Hatchenko, V. (2017). The impact of the type of operation on the parameters of a shunting diesel locomotive with hybrid power plant. MATEC Web of Conferences, 133, 03003. https://doi.org/10.1051/matecconf/201713303003
Modeling of transients of diesel locomotive in the operational cycle in order to establish ways to reduce fuel consumption [Modeliuvannia perekhidnykh protsesiv teplovoznoho dyzelia v ekspluatatsiinomu tsykli z metoiu vstanovlennia shliakhiv znyzhennia vytrat palyva] (No. 0199U003102; 96). (2001). KHarDAZT.
Bogajevskiy, A. (2008). Computer model of a powerful transport diesel generator with an electronic control system [Computer model of a powerful transport diesel generator with an electronic control system]. Открытые Информационные и Компьютерные Интегральные Технологии. Харьков: Нац. Аэрокосм. Ун-т “ХАИ,” 38, 150–169.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Олександр Богаєвський

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.