ІНФОРМАЦІЙНА ТЕХНОЛОГІЯ ДИСТАНЦІЙНОГО ПРИМУСОВОГО ОБМЕЖЕННЯ ШВИДКОСТІ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ БЕЗПЕКИ ДОРОЖНЬОГО РУХУ
DOI:
https://doi.org/10.30977/VEIT.2020.17.0.54Анотація
Пропонується спосіб зниження аварійності та смертності на автодорогах в частині, що залежить від швидкості транспортних засобів, заснований на дистанційному примусовому обмеженні їх швидкості. На автомобілі приймається сигнал, що несе граничне значення допустимої швидкості руху, який передається або станціями мобільного зв'язку, або спеціальними передавачами, встановленими на автодорогах. У разі перевищення швидкості бортовий комп'ютер обробляє цей сигнал та знижує подачу палива.
Ключові слова: безпека дорожнього руху, перевищення швидкості, обмеження швидкості автомобіля, дистанційне примусове обмеження швидкості автомобіля, мікропроцесор, контролер.Посилання
Organisation for Economic Cooperation and Development. Towards Zero: Ambitious Road Safety Targets and the Safe System Approach (Russian version). Paris, 2010. 298 c.
Дубровик-Рохова А. Дорогие дороги. День. Київ, 2018. № 60. C. 3.
Краснодемський В. Безпека на дорозі – проблема національна. Голос України. Київ, 11.05.2011. C. 5.
EU Rules Intelligent Speed Assistance In All New Cars By 2022. 2019. URL: https:// https://industryeurope.com/eu-rules-intelligent-speed-assistance-in-all-new-cars-by-2022/ (дата звернення: 20.05.2020).
Intelligent Speed Adaptation. 2020. URL: https://ec.europa.eu/transport/road_safety/specialist/knowledge/speed/new_technologies_new_opportunities/intelligent_speed_adaptation_isa_en (дата звернення: 20.05.2020).
ДОПОГ 2019. Европейское соглашение о международной дорожной перевозке опасных грузов с приложениями А и В. Москва, 2018. 1467 с.
Пат. 2466882 РФ. Система автоматического ограничения скорости автотранспортных средств. Опубл. 20.11.2012.
Бойко М. Ф. Трактори та автомобілі. Електрообладнання. Київ, 2001. 453 c.
References
Organisation for Economic Cooperation and Development (2010). Towards Zero: Ambitious Road Safety Targets and the Safe System Approach. Paris.
Dubrovik-Rohova, A. (2018). Dorogie dorogi [Expensive roads] Den – Day, Ky`yiv, 60, 3 [in Ukrainian].
Krasnodemskii, V. (2011). Bezpeka na dorozi – problema nacionalnaya [Road safety is a national problem]. Golos Ukrainy – The voice of Ukraine, Ky`yiv [in Ukrainian].
EU Rules Intelligent Speed Assistance In All New Cars By 2022 (2019). Retrieved from https:// https://industryeurope.com/eu-rules-intelligent-speed-assistance-in-all-new-cars-by-2022/ (accessed: 20.05.2020).
Intelligent Speed Adaptation (2020). Retrieved from https://ec.europa.eu/transport/road_safety/specialist/knowledge/speed/new_technologies_new_opportunities/intelligent_speed_adaptation_isa_en (accecced: 20.05.2020).
DOPOG 2019. Evropeyiskoe soglashenie o mezhdunarodnoyi dorozhnoyi perevozke opasnih gruzov s prilozheniyami A i B [DOPOG 2019. European Agreement concerning the International Carriage of Dangerous Goods by Road with Annexes A and B]. (2018). Moscow [in Russian].
Pat. 2466882 RF. (20.11.2012) Sistema avtomaticheskogo ogranicheniya skorosti avtotransportnih sredstv [System of automatic speed limitation of vehicles] [in Russian].
Boiko, М. F. (2001). Traktory ta avtomobili. Elektroobladnannya [Tractors and cars. Electrical equipment]. Ky`yiv [in Ukrainian].
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Геннадій Дмитрович Симбірський

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.