Нові підходи у викладанні англійської мови студентам автомобільних спеціальностей

Автор(и)

  • Svitlana Ponikarovska Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 61002, Україна, м. Хар-ків, вул. Ярослава Мудрого, 25., Україна

DOI:

https://doi.org/10.30977/VEIT.2226-9266.2019.16.0.43

Анотація

Нові підходи до викладання іноземної мови є питанням багатьох дискусій та досліджень. Комп'ютери та телекомунікації трансформують вищу освіту, стають невід’ємною частиною навчального процесу. Студенти інженерних вищих навчальних закладів, особливо майбутні автомобільні інженери, бо вони знаходяться на передовій економіки, потребують поєднання традиційних та технологічних методів вивчення мови, які забезпечать простір для успішного навчання. Застосування нових технологій повинно бути допоміжним, а не самостійним інструментом. Завдання викладача бути невід’ємною частиною процесу, а не оператором комп’ютера. Виховання у студентів здібностей до самостійного мислення є головною метою в навчанні сьогодні. Мета статті - довести, що сектор освіти не є винятком у нашому суспільстві, що швидко розвивається. Характер цільової аудиторії означає, що освітній сектор повинен адаптуватися до нових вимог, що означає комп’ютерну грамотність та доброзичливу атмосферу із головною метою - сприяти успішному навчанню.

Ключові слова: атмосфера; спілкування; технологія; знання; навчання; інтерактивний.

Біографія автора

Svitlana Ponikarovska, Харківський національний автомобільно-дорожній університет, 61002, Україна, м. Хар-ків, вул. Ярослава Мудрого, 25.

старший викладач каф. іноземних мов

Посилання

Література

Абдалова О. И. Исакова О. Ю. Использование технологий электронного обучения в учебном процессе. Дистанц. и виртуал. обучение. 2014. № 12. С. 50–55.

Саух П. Ю. та ін. Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи: монографія. ред. П. Ю. Саух. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. 443 с.

Фатхутдінова О. В. Впровадження нових технологій в процесі підготовки спеціалістів правознавства. Гуманіт. вісн. Запоріз. держ. інж. акад. 2012. Вип. 48. С. 35–39.

Beatty K. Mobile language learning: the world in our hands. Anaheim University, USA. 2015 №17 URL: www.anaheim.edu/schools-and-institutes/ graduate-school-of-education/diplomain-tesol/243-about/faculty-and-staff/tesol-faculty/886-ken-beatty-phd-ken-beatty-phd (дата звернення 10.07.2019)

Brown H. D. Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy. New York: Pearson Education. 2007. 3d edition. 569 p.

Dincer A., Goksu A., Takkac A., Yazici M. Common Characteristics of an Effective English. The International Journal of Educational Researchers, 2013. No. 4(3). P. 1–8.

Frank V. M., Freynik S., Richardson D. L. Technologies for foreign language learning: a review of technology types and their effectiveness. Center for Advanced Study of Language, University of Maryland, College Park, MD. 2014. №1. P. 27.

Park G.-P., Lee H.-W. The characteristics of effective English teachers as perceived by high school teachers and students in Korea. Asia Pacific Education Review, 2006. No. 7(2), 236–248 p.

References

Abdalova O. I., Isakova O. Yu. (2014) Ispolzovaniie texnologyy elektronnogo obucheniia v uchebnom processe [Using electronic technologies in teaching process]. Distancz. i virtual. obucheniie. 12. 50–55. [in Russian].

Saukh P. Yu. ta in. (2011) Innovaciyi u vyshhij osviti: problemy, dosvid, perspektyvy [Innovations in higher education: problems, experience, prospects]: monohrafiya. red. P. Yu. Saukh. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka. [in Ukrainian].

Fathuddinova O. V. (2012) Vprovadzhennia novykh tehnolohii v protsessi pidhotovky spetsialistiv pravoznavstva [Implementation of new technologies in the process of training the law specialists]. Humanit. Visn. Zaporiz. Derzh. Inzh. Akad. 48. 35-39. [in Ukrainian].

Beatty K. (2015) Mobile language learning: the world in our hands. Anaheim University, USA. 17. Retrived from: www.anaheim.edu/schools-and-institutes/graduate-school-of-education/diplomain-tesol/243-about/faculty-and-staff/tesol-faculty/886-ken-beatty-phd-ken-beatty-phd (accessed 10.07.2019)

Brown H. D. (2007) Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy. New York: Pearson Education. 3d edition.

Dincer A., Goksu A., Takkac A., Yazici M. (2013) Common Characteristics of an Effective English. The International Journal of Educational Researchers. 4(3). 1–8.

Frank V. M., Freynik S., Richardson D. L. (2014) Technologies for foreign language learning: a review of technology types and their effectiveness. Center for Advanced Study of Language, University of Maryland, College Park, MD. 1.

Park G.-P., Lee H.-W. (2006) The characteristics of effective English teachers as perceived by high school teachers and students in Korea. Asia Pacific Education Review 7(2). 236–248.

##submission.downloads##

Опубліковано

2022-12-13

Як цитувати

Ponikarovska, S. (2022). Нові підходи у викладанні англійської мови студентам автомобільних спеціальностей. Автомобіль і електроніка. Сучасні технології, (16), 43–48. https://doi.org/10.30977/VEIT.2226-9266.2019.16.0.43

Номер

Розділ

Оберіть розліл