Нові підходи у викладанні англійської мови студентам автомобільних спеціальностей
DOI:
https://doi.org/10.30977/VEIT.2226-9266.2019.16.0.43Анотація
Нові підходи до викладання іноземної мови є питанням багатьох дискусій та досліджень. Комп'ютери та телекомунікації трансформують вищу освіту, стають невід’ємною частиною навчального процесу. Студенти інженерних вищих навчальних закладів, особливо майбутні автомобільні інженери, бо вони знаходяться на передовій економіки, потребують поєднання традиційних та технологічних методів вивчення мови, які забезпечать простір для успішного навчання. Застосування нових технологій повинно бути допоміжним, а не самостійним інструментом. Завдання викладача бути невід’ємною частиною процесу, а не оператором комп’ютера. Виховання у студентів здібностей до самостійного мислення є головною метою в навчанні сьогодні. Мета статті - довести, що сектор освіти не є винятком у нашому суспільстві, що швидко розвивається. Характер цільової аудиторії означає, що освітній сектор повинен адаптуватися до нових вимог, що означає комп’ютерну грамотність та доброзичливу атмосферу із головною метою - сприяти успішному навчанню.
Ключові слова: атмосфера; спілкування; технологія; знання; навчання; інтерактивний.
Посилання
Література
Абдалова О. И. Исакова О. Ю. Использование технологий электронного обучения в учебном процессе. Дистанц. и виртуал. обучение. 2014. № 12. С. 50–55.
Саух П. Ю. та ін. Інновації у вищій освіті: проблеми, досвід, перспективи: монографія. ред. П. Ю. Саух. Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2011. 443 с.
Фатхутдінова О. В. Впровадження нових технологій в процесі підготовки спеціалістів правознавства. Гуманіт. вісн. Запоріз. держ. інж. акад. 2012. Вип. 48. С. 35–39.
Beatty K. Mobile language learning: the world in our hands. Anaheim University, USA. 2015 №17 URL: www.anaheim.edu/schools-and-institutes/ graduate-school-of-education/diplomain-tesol/243-about/faculty-and-staff/tesol-faculty/886-ken-beatty-phd-ken-beatty-phd (дата звернення 10.07.2019)
Brown H. D. Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy. New York: Pearson Education. 2007. 3d edition. 569 p.
Dincer A., Goksu A., Takkac A., Yazici M. Common Characteristics of an Effective English. The International Journal of Educational Researchers, 2013. No. 4(3). P. 1–8.
Frank V. M., Freynik S., Richardson D. L. Technologies for foreign language learning: a review of technology types and their effectiveness. Center for Advanced Study of Language, University of Maryland, College Park, MD. 2014. №1. P. 27.
Park G.-P., Lee H.-W. The characteristics of effective English teachers as perceived by high school teachers and students in Korea. Asia Pacific Education Review, 2006. No. 7(2), 236–248 p.
References
Abdalova O. I., Isakova O. Yu. (2014) Ispolzovaniie texnologyy elektronnogo obucheniia v uchebnom processe [Using electronic technologies in teaching process]. Distancz. i virtual. obucheniie. 12. 50–55. [in Russian].
Saukh P. Yu. ta in. (2011) Innovaciyi u vyshhij osviti: problemy, dosvid, perspektyvy [Innovations in higher education: problems, experience, prospects]: monohrafiya. red. P. Yu. Saukh. Zhytomyr: Vyd-vo ZhDU im. I. Franka. [in Ukrainian].
Fathuddinova O. V. (2012) Vprovadzhennia novykh tehnolohii v protsessi pidhotovky spetsialistiv pravoznavstva [Implementation of new technologies in the process of training the law specialists]. Humanit. Visn. Zaporiz. Derzh. Inzh. Akad. 48. 35-39. [in Ukrainian].
Beatty K. (2015) Mobile language learning: the world in our hands. Anaheim University, USA. 17. Retrived from: www.anaheim.edu/schools-and-institutes/graduate-school-of-education/diplomain-tesol/243-about/faculty-and-staff/tesol-faculty/886-ken-beatty-phd-ken-beatty-phd (accessed 10.07.2019)
Brown H. D. (2007) Teaching by Principles: An Interactive Approach to Language Pedagogy. New York: Pearson Education. 3d edition.
Dincer A., Goksu A., Takkac A., Yazici M. (2013) Common Characteristics of an Effective English. The International Journal of Educational Researchers. 4(3). 1–8.
Frank V. M., Freynik S., Richardson D. L. (2014) Technologies for foreign language learning: a review of technology types and their effectiveness. Center for Advanced Study of Language, University of Maryland, College Park, MD. 1.
Park G.-P., Lee H.-W. (2006) The characteristics of effective English teachers as perceived by high school teachers and students in Korea. Asia Pacific Education Review 7(2). 236–248.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Svitlana Ponikarovska

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.