ПЕРСПЕКТИВИ ВИКОРИСТАННЯ ДОПОВНЕНОЇ РЕАЛЬНОСТІ В АВТОМОБІЛЬНІЙ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.30977/VEIT.2226-9266.2019.15.0.39Анотація
В статті наведено огляд існуючих методів взаємодії з доповненою реальністю за допомогою смартфону, розглянуті перспективи використання доповненої реальності в автомобільній галузі. Проаналізовані практичні інструменти створення та розробки контенту для доповненої реальності та запропоновано найбільш доцільні сфери використання.
Ключові слова: автомобільна галузь; доповнена реальність; багатошарова модель; смартфон; контент; додатокПосилання
Слюсар В. І. Концепція стандартизації тактичних засобів доповненої реальності. Тези доповідей Міжнародної науково-технічної конференції «Перспективи розвитку озброєння та військової техніки Сухопутних військ». (Львів, Національна академія сухопутних військ імені гетьмана Петра Сагайдачного, 17 – 18 травня 2018). Львів, 2018. C. 63–64.
Шуляков В. М., Фастовець В. І. Доповнена реальність в освіті. Тези доповідей ХVІІ міжнародної науково-практичної конференції «Інформаційні технології: наука, техніка, технологія, освіта, здоров’я». (Харків, НТУ «ХПІ», 15-17 травня 2019). Харків, 2019. С. 77.
Akçayır M., Akçayır G. Advantages and challenges associated with augmented reality for education: a systematic review of the literature. Educ. Res. Rev., 2017. №20. P. 1–11. doi: https://doi.org/10.1016/j.edurev.2016.11.002.
Alexander T., Westhoven M., Conradi J. “Virtual environments for competency-oriented education and training,” in Advances in Human Factors, Business Management, Training and Education, (Berlin: Springer International Publishing;), 2017. P. 23–29. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-319-42070-7_3.
Azuma R., Baillot Y., Behringer R., Feiner S., Julier S., MacIntyre B. Recent advances in augmented reality. IEEE Comp. Graph. Appl., 2001. №21. P. 34–47. doi: https://doi.org/10.1109/38.963459.
Bacca J., Baldiris S., Fabregat R., Graf S. Augmented reality trends in education: a systematic review of research and applications. J. Educ. Technol. Soc., 2014. №17. P. 133.
Chen Y. C., Chi H. L., Hung W. H., Kang S. C. Use of tangible and augmented reality models in engineering graphics courses. J. Prof. Issues Eng. Educ. Pract., 2011. №137. P. 267–276. doi: https://doi.org/10.1061/(ASCE)EI.1943-5541.0000078.
Choi S., Jung K., Noh S. D. Virtual reality applications in manufacturing industries: past research, present findings, and future directions. Concurr. Eng., 2015. №23. P. 40–63. doi: https://doi.org/10.1177/1063293X14568814.
Feiner S., MacIntyre B., Hollerer T., Webster A. “A touring machine: prototyping 3D mobile augmented reality systems for exploring the urban environment,” in Digest of Papers. First International Symposium on Wearable Computers, (Cambridge, MA: IEEE;), 1997. P. 74–81. doi: https://doi.org/10.1109/ISWC.1997.629922.
Nincarean D., Alia M. B., Halim N. D. A., Rahman M. H. A. (2013). Mobile augmented reality: the potential for education. Procedia Soc. Behav. Sci., 2013. № 103, P. 657–664.
References
Slyusar V. I. (2018) Kontseptsiya standartizatsiyi taktichnih zasobiv dopovnenoyi realnosti. [The concept of standardization tactical means of augmented reality]. Tezi dopovidey Mizhnarodnoyi naukovo-tehnichnoyi konferentsiyi «Perspektivi rozvitku ozbroennya ta viyskovoyi tehniki Suhoputnih viysk». (Lviv, Natsionalna akademiya suhoputnih viysk imeni getmana Petra Sagaydachnogo, 17 – 18 May 2018), 63–64. [In Ukrainian]
Shuliakov V. M., Fastovets V. I. (2019) Dopovnena realnist v osviti. [Augmented reality in education]. Tezi dopovidey HVII mizhnarodnoyi naukovo-praktichnoyi konferentsiyi «Informatsiyni tehnologiyi: nauka, tehnika, teh-nologiya, osvita, zdorov’ya». (Kharkiv, NTU «HPI», 15-17 May 2019), 77. [In Ukrainian]
Akçayır M., Akçayır G. (2017) Advantages and challenges associated with augmented reality for education: a systematic review of the literature. Educ. Res. Rev., 20, 1–11. doi: https://doi.org/10.1016/j.edurev.2016.11.002.
Alexander T., Westhoven M., Conradi J. (2017) “Virtual environments for competency-oriented education and training” in Advances in Human Factors, Business Management, Training and Education, (Berlin: Springer International Publishing;), 23–29. doi: https://doi.org/10.1007/978-3-319-42070-7_3.
Azuma R., Baillot Y., Behringer R., Feiner S., Julier S., MacIntyre B. (2001) Recent advances in augmented reality. IEEE Comp. Graph. Appl., 21, 34–47. doi: https://doi.org/10.1109/38.963459.
Bacca J., Baldiris S., Fabregat R., Graf S. (2014) Augmented reality trends in education: a systematic review of research and applications. J. Educ. Technol. Soc., 17, 133.
Chen Y. C., Chi H. L., Hung W. H., Kang S. C. (2011) Use of tangible and augmented reality models in engineering graphics courses. J. Prof. Issues Eng. Educ. Pract., 137, 267–276. doi: https://doi.org/10.1061/(ASCE)EI.1943-5541.0000078.
Choi S., Jung K., Noh S. D. (2015) Virtual reality applications in manufacturing industries: past research, present findings, and future directions. Concurr. Eng., 23, 40–63. doi: https://doi.org/10.1177/1063293X14568814.
Feiner S., MacIntyre B., Hollerer T., Webster A. (1997) A touring machine: prototyping 3D mobile augmented reality systems for exploring the urban environment, in Digest of Papers. First International Symposium on Wearable Computers, (Cambridge, MA: IEEE;), 74–81. doi: https://doi.org/10.1109/ISWC.1997.629922.
Nincarean D., Alia M. B., Halim N. D. A., Rahman M. H. A. (2013) Mobile augmented reality: the potential for education. Procedia Soc. Behav. Sci., 103, 657–664.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Владислав Миколайович Шуляков, Валентина Іванівна Фастовець

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.