Розробка асинхронного електроприводу м’якого гібридного автомобіля
DOI:
https://doi.org/10.30977/VEIT.2022.22.0.6Ключові слова:
м'який гібридний автомобіль, алгоритм керування гібридним автомобілем, асинхронний тяговий електропривод, гібридна силова установкаАнотація
Для покращення економічних та екологічних параметрів м'якого гібридного автомобіля запропоновано новий алгоритм роботи тягового асинхронного електродвигуна, що знижує вартість та робить ефективнішим рекуперативне гальмування м'якого гібридного автомобіля. Запропоновано та обґрунтовано нову методику оптимізації управління тяговим асинхронним двигуном. Показано доцільність та ефективність запропонованого алгоритму.
Посилання
Taoudi, A., Haque, M. S., & Luo, C. (2021). Design and Optimization of a Mild Hybrid Electric Vehicle with Energy-Efficient Longitudinal Control. SAE International Journal of Electrified Vehicles, 10(1), 55.
Research and Markets. (2022). Global Hybrid Electric Vehicle Market Report 2022: A $523 Billion Market by 2027 Featuring Toyota, Volkswagen, Honda, Nissan, Renault, BMW, Suzuki, Wuling, Volvo, General Motors. https://www.globenewswire.com/news-release/2022/10/26/2541720/28124/en/Global-Hybrid-Electric-Vehicle-Market-Report-2022-A-523-Billion-Market-by-2027-Featuring-Toyota-Volkswagen-Honda-Nissan-Renault-BMW-Suzuki-Wuling-Volvo-General-Motors.html
Derek Fung. (2014). Hybrids explained: Mild v Full v Plug-in v Extended Range Electric Vehicle. https://www.drive.com.au/news/hybrids-explained-mild-v-full-v-plug-in-v-extended-range-electric-vehicle/
TOYOTA. (2020). Self-charging hybrid vs. Mild hybrid – what is the difference? https://www.toyota.ie/company/news/2020/hybrid-vs-mild-hybrid
The Widespread Introduction of the TOYOTA Mild Hybrid Cars (HEV) May Promote an Earlier Introduction of 42V Cars Introduced into low-priced sedans following the 2001 Crown Royal / Automotive Information Platform. Dec. 07, 2002. 128
Двадненко В.Я., Пушкар О.Б. (2019). Поліпшення економічних та екологічних характеристик мікрогібридного автомобіля. Автомобільний транспорт, 45, 12-22. Dvadnenko V.Ia., Pushkar O.B. (2019). Polipshennia ekonomichnykh ta ekolohichnykh kharakterystyk mikrohibrydnoho avtomobilia [Improvement of the economic and ecological characteristics of the microhybrid vehicle]. Avtomobilnyi transport, 45, 12-22.
x-engineer. (2020). What is the difference between micro, mild, full and plug-in hybrid electric vehicles. https://x-engineer.org/micro-mild-full-hybrid-electric-vehicle/
x-engineer. (2021). Types of Mild Hybrid Electric Vehicles (MHEV). https://x-engineer.org/mild-hybrid-electric-vehicles-mhev-types/
x-engineer. Mild Hybrid Electric Vehicle (MHEV) – components (Continental). https://x-engineer.org/mild-hybrid-electric-vehicle-mhev-components/
Шаговик А.Е. (2006). Система адаптивного управления тяговым асинхронным приводом магистрального локомотива. Диссертация на соискание ученой степени кандидата технических наук, СПб: «ПГУПС». Shahovyk A.E. (2006). Systema adaptyvnoho upravlenyia tiahovim asynkhronnim pryvodom mahystralnoho lokomotyva [Adaptive control system for traction asynchronous drive of a mainline locomotive]. Dyssertatsyia na soyskanye uchenoi stepeny kandydata tekhnycheskykh nauk, SPb: «PHUPS».
Иванов-Смоленский А.В. (2004). Электрические машины. М.: Издательство МЭИ, 532. Ivanov-Smolenskiy A.V. (2004). Elektricheskie mashinyi [Electrical machines]. M.: Izdatelstvo MEI, 532.
Усольцев А.А. (2006). Частотное управление асинхронными двигателями. Учебное пособие. СПб: СПбГУ ИТМО, 94. Usoltsev A.A. (2006). Chastotnoe upravlenie asinhronnyimi dvigatelyami [Frequency control of induction motors]. Uchebnoe posobie. SPb: SPbGU ITMO, 94.
Двадненко В.Я., Дзюбенко О.А. Патент на корисну модель України. Спосіб частотного управління асинхронним тяговим електродвигуном. ХНАДУ. – № u 202107659; заявл. 28.12.2021; опубл. 22.06.2022, Бюл. №25. Dvadnenko V.Ia., Dziubenko O.A. Patent na korysnu model Ukrainy. Sposib chastotnoho upravlinnia asynkhronnym tiahovym elektrodvyhunom [The method of frequency control of an asynchronous traction electric motor]. KhNADU. № u 202107659; zaiavl. 28.12.2021; opubl. 22.06.2022, Biul. №25.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2022 Олександр Дзюбенко, Володимир Двадненко , Олег Пушкар

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.