ОЦІНКА ПАРАМЕТРІВ РУХУ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ ЗА ДАНИМИ РЕЄСТРАТОРІВ ПРИ ПРОВЕДЕННІ АВТОТЕХНІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ
Ключові слова:
відеореєстратор, параметри руху, програмне забезпечення, відеозапис, експертиза, транспортний засіб, сенсор, сповільненняАнотація
Розглянуті основні тенденції розвитку методів оцінки руху транспортних засобів за даними реєстраторів при проведенні автотехнічних досліджень дорожньо-транспортних пригод. Відмічено, що сучасні відеореєстратори крім стандартного фіксування подій у вигляді відеозапису мають додаткові функції фіксування параметрів руху транспортних засобів, що дає змогу більш об’єктивно та поглиблено досліджувати обставини дорожньо-транспортних пригод. Був проведений експеримент за результатами якого, було встановлено, що точність та відображення отриманих даних з відеореєстратора за допомогою G-сенсора в даний час потребує вдосконалення та оптимізації.
Посилання
Сараев, А. В., Данец С.В. Методы исследования дорожно-транспортных происшествий с использованием современных автоматизированных средств. Наука и техника. 2019. № 3. С. 256-264. https://doi.org/10.21122/2227-1031-2019-18-3-256-264
Словарь основных терминов судебной автотехнической экспертизы. В. Н. Аверьянов, Р. Г. Армадеров и др.; под ред. Ю. Б. Суворова. М.: ВНИИСЭ, 1988. 64 с.
Шевцов С.О., Данець С.В. Застосування автоматизованих засобів дослідження обставин ДТП. Проблеми підвищення рівня безпеки, комфорту та культури дорожнього руху: міжнародна науково-практична конференція: тези доп. (16–17 квітня 2013 р.). Х.: ХНАДУ, 2013. С. 162–164.
Dash Cam 70mai. ULR: https://www.70mai.com/en/dash-cam-pro/ (дата звернення 12.01.2021).
Dash Cam gazer. ULR:https://www.gazer.com/ru/carelectronics/products/dashcameras/ (дата звернення 12.01.2021).
Dash Cam MiVue. ULR: https://www.mio.com/ua/ (дата звернення 12.01.2021).
Mio MiVue J85 инструкция. ULR: https://www.manualspdf.ru/mio/mivue-j85/%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F?p=1 (дата звернення 12.01.2021).
Saraiev, O. and Gorb, Y., "A Mathematical Model of the Braking Dynamics of a Car," SAE Technical Paper 2018-01-1893, 2018, https://doi.org/10.4271/2018-01-1893
Danez S., Saraiev O. Mathematical modeling of speed change of vehicles at emergency braking. Technology audit and production reserves. 2018. №3/1(41).Р. 22–28.
Сараєв О. В. Новітні технології дослідження обставин дорожньо-транспортної пригоди. Вісник національного транспортного університету. 2013. Вип. 28. С. 405–414.
Сараев А. В., Данец С. В. Современные технологии исследования дорожно-транспортного происшествия. Альтернативные источники энергии на автомобильном транспорте: проблемы и перспективы рационального использования: сб. науч. тр. по материалам междунар. науч.-практ. конф. (20–21 марта 2014 г.). Воронеж: ВГЛТА, 2014. С. 158–161.
References
Saraev, A. V., Danets S.V. (2019) Metody issledovaniya dorozhno-transportnykh proisshestvii s ispol'zovaniem sovremennykh avtomatizirovannykh sredstv. [Methods of research of road accidents with use of modern automated means]. Nauka i tekhnika. 3. 256-264. https://doi.org/10.21122/2227-1031-2019-18-3-256-264 [in Russian]
V. N. Aver'yanov, R. G. Armaderov i dr.; pod red. YU. B. Suvorova. (1988) Slovar' osnovnykh terminov sudebnoi avtotekhnicheskoi ehkspertizy. [Dictionary of basic terms of forensic auto-technical examination]. M.: VNIISEH, 1988. 64 s. [in Russian]
Shevtsov S.O., Danets' S.V. (2013) Zastosuvannya avtomatizovanikh zasobіv doslіdzhennya obstavin DTP. Problemi pіdvishchennya rіvnya bezpeki, komfortu ta kul'turi dorozhn'ogo rukhu. [Application of automated means of research of circumstances of road accident. Problems of increasing the level of safety, comfort and culture of road traffic]. Міzhnarodna naukovo-praktichna konferentsіya: tezi dop. (16–17 kvіtnya 2013 r.). KH.: KHNADU, 2013. S. 162–164. [in Ukrainian]
Dash Cam 70mai. ULR: https://www.70mai.com/en/dash-cam-pro/ (accessed: 12.01.2021).
Dash Cam gazer. ULR:https://www.gazer.com/ru/carelectronics/products/dashcameras/ (accessed: 12.01.2021).
Dash Cam MiVue. ULR: https://www.mio.com/ua/ (accessed: 12.01.2021).
Mio MiVue J85 instruktsiya. [Instructions] ULR: https://www.manualspdf.ru/mio/mivue-j85/%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%86%D0%B8%D1%8F?p=1 (accessed: 12.01.2021). [inRussian]
Saraiev O., Gorb, Y. (2018) A Mathematical Model of the Braking Dynamics of a Car," SAE Technical Paper 2018-01-1893, https://doi.org/10.4271/2018-01-1893
Danez S., Saraiev O. (2018) Mathematical modeling of speed change of vehicles at emergency braking. Technology audit and production reserves. /1(41). 22–28.
Saraєv O. V. (2013) Novіtnі tekhnologії doslіdzhennya obstavin dorozhn'o-transportnoї prigodi. [The latest technologies for investigating the circumstances of a traffic accident]. Vіsnik natsіonal'nogo transportnogo unіversitetu. 28. 405–414. [in Ukrainian]
Saraev A. V., Danets S. V. (2014) Sovremennye tekhnologii issledovaniya dorozhno-transportnogo proisshestviya. [Modern technologies for investigation of road traffic accidents]. Al'ternativnye istochniki ehnergii na avtomobil'nom transporte: problemy i perspektivy ratsional'nogo ispol'zovaniya: sb. nauch. tr. po materialam mezhdunar. nauch.-prakt. konf. (20–21 marta 2014 g.). Voronezh: VGLTA, 2014. S. 158–161. [in Russian]
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Авторське право (c) 2021 Владислав Вячеславович Яловенко, Сергій Віталійович Данець

Ця робота ліцензується відповідно до Creative Commons Attribution 4.0 International License.
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
1. Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
2. Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
3. Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи.